16 Ocak 2018 Salı

DERİN'İ KÜÇÜK BİR MINNIE'YE ÇEVİRMEK (minnie mouse party kıyafeti)

Derin'in ilk doğumgünü partisi geldi geçti. Belki fikir olur diye paylaşmak istedim yaptıklarımı...

Derin'i küçük bir Minnie'ye çevirmek :)

Hazır satın alabilirsiniz, söz konusu Minnie ise çok çeşit var. Ya da benim gibi kendiniz yapabilirsiniz ki çok eğlenceli.


Öncelikle t-shirt tasarlayarak başladım; Internette baskı yapan sitelerden birinde beyaz bodye bastırttım. 


 


Ayağımıza kırmızı ayakkabı aldık, siyah da çok güzel olur. 

Gelelim tütü yapımına; ihtiyacınız olan malzemeler kırmızı ve siyah tül ve bir adet yaklaşık 2 cm kalınlığında lastik. Tülü alırken çok sert olmamasına dikkat edin, sert olanlar teni rahatsız edebilir.Ben lastik olarak eski bir taytın belini kesip kullandım. Öncelikle tülleri aşağıdaki şekilde kestim. Sonra lastiği bir siyah bir kırmızı olmak üzere bağladım. Tülleri mümkün olduğu kadar sık yaptım. ne kadar sık olursa o kadar dik duruyor. Bağlama şekli ve bitmiş tütüyü aşağıda görebilirsiniz.

 



Gelelim taç yapımına... Derin çok küçük olduğu için sert taç kullanmam mümkün değildi ama aynı tacı sert siyah taç üstüne de yapabilirsiniz ve daha kalıplı durabilir. Kullandığım malzemeler, siyah lastik saç bandı, siyah, beyaz ve kırmızı keçe, sıcak silikon veya uhu, kalıp.
Bir adet kulak ve bir adet minnie kurdela kalıbı çizebilirsiniz veya internetten print alabilirsiniz. Ben print aldım.


Siyah keçeden kulakları, kırmızı keçeden de kurdelayı kestim. Kırmızı keçeden kurdelanın ortası için dikdörtgen bir bant kestim. Bantı ortaya döndürerek yapıştırdım.

 

Beyaz keçeden daireler kestim ve üstüne yapıştırdım.



Sıra geldi birleştirmeye... Kulakların altını düzleştirerek yapıştırmaya dikkat ederseniz kafada daha rahat duruyor. 



Veeee kostüm hazır.... 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder